نرده آلومینیومی از پروفیل و لوله های آلیاژ آلومینیوم ۶۰۶۳ با رنگ آنادایز شده ساخته می شود. از نظر زیبایی و دوام بی نظیر است و هرگز رنگ آن تغییر نمیکند. از سخت ترین و مقاوم ترین نوع آلومینیوم می باشد به همین دلیل در برابر ضربات شدید و فشارهای سنگین بهترین عملکرد را دارد.

نرده آلومینیومی

تنوع رنگبندی در این محصول زیاد است و امکان ترکیب آن با رنگبندی دلخواه وجود دارد. نرده آلومینیوم در دو مقطع گرد و چهارگوش در رنگ‌های نقره‌ای  طلایی، برنزی، مشکی و طرح چوب تولید می شود.

نرده آلومینیوم به دلیل رنگ آنادایز شده و خاصیت ذاتی خود دچار پوسیدگی و اکسیداسیون فلز نمی شود و رنگ آن ثابت و دائمی است. در ادامه به معرفی مدلهای انواع نرده آلومینیومی و ویژگیهای هرکدام می‌پردازیم با ما همراه باشید.

نرده آلومینیومی نقره یا سیلور

یکی از مدل هایی به دلیل ظاهر مدرن آن بسیار استقبال شده نرده آلومینیوم سیلور یا نقره ای است. نرده آلومینیومی نقره ای به دلیل ظاهر ساده خود پروژه های ساختمانی اولین گزینه است. آلومینیوم سیلور با رنگ خاص خود آلودگی را کمتر نشان می دهد و به راحتی سطح آن تمیز می شود در نتیجه نگهداری از آن آسان و از نظر ایمنی و استحکام قابل اطمینان است به همین دلیل در مناطقی که تردد افراد در آنجا زیاد است مانند مراکز تجاری، هتل ها،فرودگاه ها و …… بیشترین کاربرد را دارد.

نرده آلومینیومی نقره ای

نرده آلومینیوم نقره ای به دو صورت لوله و پروفیل به بازار عرضه می شود. مادر گروه آکا دیزاین به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کننده و مجری بیش از ۲۰۰۰۰ پروژه موفق با بالاترین کیفیت محصول خود را عرضه می کنیم.

قیمت نرده آلومینیوم نقره ای یا سیلور به دلیل هزینه تولید کمتر از رنگ های دیگر این محصول ارزان تر است و این موضوع نیز دلیل دیگری از فروش بیشتر آن نسبت به مدل های دیگر است.

نرده آلومینیومی برنزی یا شامپاینی

نرده آلومینیومی برنزی با رنگ خاص و جذاب خود در راه پله و بالکن یک حفاظ ایمن و زیبا را ایجاد می کند. ضد زنگ بودن نرده آلومینیومی شامپاینی برای مدت طولانی از آن در بیرون و داخل ساختمان های عمومی و خصوصی استفاده میشود.

نرده آلومینیومی شامپاینی

از نرده آلومینیوم برنزی برای ایمنی بیشتر در نمای پنجره ها نیز استفاده می شود تمام قطعات و اتصالات آن از نوع درجه یک بوده و به خوبی مرده را به یکدیگر متصل می کند. ترکیب نرده آلومینیومی برنزی با رنگ های طلایی و سیلور بسیار جذاب خواهد بود از این مدل بیشتر در طراحی راه پله هایی با سنگ روشن استفاده میشود.

نرده آلومینیومی طلایی

نرده آلومینیوم طلایی خاص ترین و جذاب ترین مدل نرده های آلومینیومی است که با ظاهر طلایی و لوکس به نمای داخل راه پله و بیرون بالکن، تراس و پنجره ساختمان جلوه ای از زیبایی می دهد. ضخامت آنادایز رنگ نرده آلومینیوم طلایی ۱۸ میکرون است به همین دلیل کیفیت رنگ آن هرگز تغییر نمی کند و برای سال‌های طولانی ظاهر طلایی و لوکس خود را حفظ میکند.

نرده آلومینیومی طلایی

نرده آلومینیوم طلایی از قیمت بیشتری در مقایسه با سایر مدل ها برخوردار است و این موضوع به دلیل کیفیت آنادایز رنگ آن است. از نرده آلومینیومی طلایی بیشتر در ویلاهای لوکس هتل ها موزه ها و هر ساختمانی که به ظاهر خود توجه دارد استفاده میشود.

نرده آلومینیوم طرح چوب

نرده آلومینیومی طرح چوب با ظاهر زیبا و چشم‌نواز هم چوب طبیعی که با الهام از نقش و نگار گرم و زیبای طبیعی چوب ساخته شده مشکلات و کاستی های ذاتی چوب را ندارد. برخلاف نرده های چوبی رنگ نرده آلومینیوم طرح چوب پوسیده نمی شود و در برابر حرارت بالا مقاوم و ایمن تر است. نرده آلومینیوم طرح چوب با طراحی برجسته و رنگ های برگرفته از چوب های نظیر گردو،راش و توسکا زیبایی و آرامش یک سازه ایمن و کلاسیک را در ترکیبی مدرن و بادوام در راه پله و بالکن ساختمان نمایان میکند.

نرده آلومینیومی طرح چوب

شکل و طرح های روی پروفیل و لوله های آلومینیومی طرح چوب بسیار نزدیک به چوب های طبیعی است. در این مدل اتصالات و یراق آلات نرده آلومینیوم از رنگ های طلایی یا نقره ای استفاده می شود.

نرده آلومینیومی مشکی

نرده آلومینیوم مشکی یکی از خاص ترین و جذاب ترین رنگ های این محصول است که با ظاهر شیک و متفاوت خود در بسیاری از مکان ها نماینگر سبک معماری مدرن می باشد. رنگ مشکی در این محصول کاملاً ضد خش بوده و با آنادایز استاندارد بدون و مشکی مات و براق ساخته می شود.. نرده آلومینیومی مشکی با یک پوشش محافظ pvb حالتی چرمی داشته که باعث زیبایی بیشتر آن شده است.

نرده آلومینیومی مشکی

نرده آلومینیوم مشکی یکی از پرفروش ترین محصولات آکات دیزاین است که استقبال زیادی از آن شده است. سالاد در رنگ طلایی یا سیلور عرضه می شود و مقطع چهارگوش این نرده خریدار زیادی دارد.

ویژگی ها و مزایای نرده آلومینیوم

عده ای فکر می‌کنند که آلومینیوم ماده نرم و سبکی است اما برخلاف نظر این افراد نرده آلومینیومی از آلیاژ سختی به استاندارد ۶۰۶۳ تولید می شود که از نظر استحکام و دوام جزو یکی از باکیفیت ترین فلزات ساختمانی می باشد

نرده آلومینیوم در مقایسه با سایر نرده های چوبی سنگی و آهنی از دوام و زیبایی و استحکام بالاتری برخوردار است با این تفاوت که وزن آن سبکتر و سختی آن در برابر عوامل مخرب نظیر گرد و خاک، باران های اسیدی، رطوبت و فشار یا ضربه شدید بیشتر است. در کل ویژگی ها و مزایای نرده آلومینیومی دلیل خرید و استقبال زیاد ساختمان سازان حرفه ای است. تعدادی از ویژگی ها و مزایای این محصول را به ترتیب لیست می کنیم.

  • نرده آلومینیومی ضد زنگ است.
  • رنگ نرده آلومینیومی تغییر نمی کند.
  • تنوع طرح و رنگ بندی در آن زیاد است.
  • ترکیب لوله و پروفیل با رنگ های متنوع در ساخت نرده آلومینیوم.
  • ایمنی و استحکام بالا.
  • قیمت مناسب و بدون هزینه نگهداری نرده آلومینیوم.

قیمت نرده آلومینیومی چگونه محاسبه می شود؟

محاسبه قیمت نرده آلومینیومی به عوامل مختلفی بستگی دارد که به ترتیب عبارتند از:

  • متراژ سفارش و محل نصب نرده آلومینیوم.
  • رنگ و طرح نرده آلومینیوم‌.
  • ارتفاع نرده و چیدمان و تعداد گاردهای ایمنی در نرده آلومینیوم.

بر اساس موارد بالا قیمت نرده آلومینیوم بر متر طول تعیین می شود. گروه آکات دیزاین با توجه به سلیقه و محدودیتهای مالی خریداران با ارائه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت نرده آلومینیومی توانسته و اعتبار شما خریداران را مدت ربع قرن کسب کند

در حال نمایش یک نتیجه