درب های استیل با روش جوشکاری آرگون از اتصال اجزا و قطعات پروفیل های استیل، لوله های استیل دستگیره لولاهای استیل به همراه انواع قفل های ساد، برقی و ضد سرقت با شیشه های شفاف و دودی رنگ در طرح ها و ابعاد متنوع ساخته می شود.

درب استیل یک سازه فلزی امنیتی در مسیر ورودی و خروجی ساختمان است که از نظر ایمنی و زیبایی به محیط ساختمان ظاهری جذاب و امنیتی بی نظیر میدهد.

درب استیل

درب های استیل بر اساس کاربری هر ساختمان در مدل های متنوعی طراحی و ساخته می شوند که انواع آن عبارتند از: درب استیل مغازه و فروشگاه، درب استیل ضد سرقت، درب استیل ورودی ساختمان، درب استیل طلایی، درب استیل لابی، تیله پارکینگی و مدل های ترکیبی با اجزا شیشه ای و چوبی.

به دلیل ویژگی خاص استیل ضد زنگ بودن آن استیل به عنوان یک جایگزین مطمئن برای درب های قدیمی آهنی و چوبی استفاده می شود.

درب استیل

استیل یک فلز مقاوم و ضد زنگ است که عوامل مخرب محیطی مانند رطوبت و هوا بر روی آن اثری نداشته و شکل و ظاهر استیل تغییری پیدا نمی کند به همین دلیل دربهای استیل ضد زنگ بیش از گذشته مورد استقبال قرار گرفته است.

قیمت درب استیل

تنوع طرح و ابعاد درب های استیل سفارشی که در گروه آکاتسوکی ساخته می شود به اندازه‌ای است که قیمت درب استیل تنها پس از ابعاد و اندازه درب و بر اساس طراحی ظاهری و ویژگی های امنیتی محصول لحاظ شود توسط کارشناسان واحد فروش ما محاسبه میشود.

قیمت درب استیل

قیمت درب استیل بر اساس کیفیت آلیاژ استیل، اندازه درب، سادگی یا پیچیدگی های طراحی ظاهری درب، نوع قفل و دستگیره به کار رفته بر روی درب تعیین می شود. شما خریداران محترم به منظور اطلاع از قیمت درب استیل می‌توانید ارتباط با کارشناسان ما مشاوره لازم برای قیمت های به روز درب استیل را دریافت کنید.

درب استیل ضد سرقت

درب ضد سرقت استیل با پروفیل های استیل ضخیم و میلگرد های فولادی به همراه لولا های ضد برش و قفل های ضد سرقت و ضد گلوله ساخته می شود. ظاهر بیرونی و نمای درب استیل ضد سرقت بسیار ظریف و زیبا است اما در ساختار و شاسی اصلی درب از مقاوم ترین نوع پروفیل های استیل و مستحکم ترین قفل ها و لوله های ضد برش استفاده شده است.

در درب های ضد سرقت استیل ایمنی به اندازه مورد توجه قرار گرفته است که سارقان به راحتی نمی توانند از این حفاظ و مانع مقاوم عبور کنند زیادی برای باز کردن آن باید داشته باشند.

درب استیل ضد سرقت

 درب استیل طلایی مغازه و فروشگاه

درب استیل نمای مدرن زیبا و جذاب از ایمنی و استحکام بسیار زیادی برخوردار است به همین دلیل در اکثر مغازه و فروشگاه های بزرگ و معتبر از این نوع درب ها استفاده می شود. درب استیل بر اساس نوع پروفیل استیل که در ساخت آن به کار رفته به دو رنگ استیل طلایی و نقره ای می باشد.

درب استیل طلایی از پروفیل های استیل طلایی که آنادایز شده هستند به روش فیتینگی ساخته می شود. یک نوع درب کاوری از ورق استیل طلایی نیز وجود دارد شاسی و اسکلت اصلی آن آهنی بوده و روی آهن را با روکشی از ورق های استیل طلایی کاور می کنند.

در گروه آکات ایران درب تمام استیل طلایی با پروفیل های طلایی تولید میکنیم چه از نظر کیفیت و دوام بسیار با دوام تر و مقاوم تر هستند. رنگ درب تمام استیل طلایی ماندگار است و برخلاف دربهای کاوری نفوذ آب و رطوبت به زیر ورقه های کاور شده باعث زنگ زدگی شاسی درب نمی شود. زیرا شاسی اصلی خود درب از پروفیل استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ ضد زنگ طلایی می باشد.

درب استیل مغازه

لیست قیمت درب استیل

تفاوت ابعاد در طراحی درب های استیل و در تنوع کیفی اجزا و قطعات آن قیمت درب استیل بر اساس طراحی هر سفارش و توجه به اندازه ایمنی درب محاسبه می شود. در لیست قیمت درب استیل شما با قیمت های تقریبی مدل های مختلف آشنا می شوید اما برای اطلاع از قیمت به روز درب های استیل بهتر است با کارشناسان گروه آکات تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت درب استیل
مدل (درب استیل) قیمت تومان
درب تک لنگه درب دو لنگه
قیمت درب استیل ضد سرقت 22000000 34000000
قیمت درب استیل مغازه 28000000 36000000
قیمت درب استیل ورودی ساختمان 29000000 38000000
قیمت درب استیل طلایی 31000000 42000000
قیمت درب استیل لابی 31500000 43000000
قیمت درب استیل پلاست 20000000 29000000
  * قیمت (با محاسبه لوله و پروفیل استیل، یراق آلات، شیشه) می باشد.

* هزینه حمل جداگانه محاسبه می گردد.

* جهت اطلاع از قیمت بروز انواع درب استیل تماس بگرید.

انواع درب استیل

تنوع طراحی درب های استیل گروه آکاد برای هر مکان و ساختمانی با کاربری خاص خود گزینه مناسبی برای انتخاب ارائه دهد. اگر در یک فروشگاه باید از یک درب زیبا استفاده شود ما انواع درب استیل فروشگاهی با طراحی اختصاصی را برای شما می سازیم.

در ورودی ساختمان باید درب ایمن و شکیل داشته باشید مادربرد های استیل ورودی فاقد را با بهترین یراق آلات و قفل های مقاوم تولید می کنیم. گروه آکات هیچ محدودیتی در طراحی و تولید ندارد وانواع درب استیل ضد سرقت، ورودی ساختمان، درب استیل مغازه و …. را با بهترین نوع استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ طراحی و تولید می کند. شما می توانید با مشاوران ما برای طراحی یک درب استیل سفارشی تماس حاصل نمایید.

در حال نمایش 12 نتیجه