09 نوامبر

نرده شیشه ای به دلیل زیبایی ظاهری و انعکاس نور گزینه مناسبی است برای استفاده در ساختمان هایی با معماری مدرن. به دلیل شفایت شیشه های به کار رفته در نرده های شیشه این نوع نرده مناسب برای اجرا در راه پله ها و فضاهایی است که نور محیط در آن ها اهمیت دارد. شیشه های به کار رفته در نرده های شیشه ای از نوع سکریت شده و یا لمینت می باشد. شیشه علاوه بر شفافیت ظاهری استحکام مناسبی در برابر فشار و ضربه دارد که با این خصوصیات اجرای نرده شیشه ای از امنیت بالایی برخوردار است. انواع نرده شیشه ای که در راه پله و بالکن استفاده می شود عبارتند از نرده شیشه ای فیکس پوینت , نرده شیشه ای اکسپوز , نرده شیشه ای اسپیگت , نرده شیشه ای ریلی یا رو کار. گروه آکات با عرضه مستقیم انواع یراق آلات و اتصالات نرده های شیشه ای از تولیدات کشور ترکیه این تضمین را به شما مشتریان عزیز می دهد که کیفیت نرده های شیشه ای اجرا شده توسط این مجموعه بسیار بالا بوده و با ارائه مدل های متنوع و بروز نرده های شیشه ای قیمتی رقباتی را به شما عرضه کند.

glass handrail railing

نرده شیشه ای فیکس پوینت

این مدل نرده شیشه از ترکیب قطعات اسپایدری استیل دکمه ای شکل و جام های شیشه ای سکریت لمینیت شده با ضخامت های ۱۲ تا ۱۶ میلیمتر تولید می شود. هندریل این مدل نرده تمام شیشه ای می تواند از جنس استیل یا آلومینیوم باشد.

نرده شیشه ای تمام شیشه ای اکسپوز

نرده شیشه ای اکسپوز با استفاده از بیس های یو شکل آلومینیومی که در فواصل ۱۵ تا ۲۵ سانتیمتر در کف سازه نصب می شود جام های شیشه ای را مهار می کند. بعد از قرار دادن جام های شیشه ای در بیس های آلومینیومی توسط گیرهای نگهدارنده ای که در داخل این بیس ها قرار دارند جای شیشه ها را محکم کرده و بعد از تراز کردن شیشه ها یک ورق کاور آلومینیومی بر روی این بیس ها قرار می دهیم تا در قسمت نصب نرده های شیشه یک نوار یک دست دیده شود. ارتفاع این نوار به همراه بیس های نگهدارده شیشه با توجه به ضخامت و وزن شیشه ها بین عمق نگهدارنده شیشه از ۱۲ تا ۲۰ سانتیمتر است.

نرده شیشه ای اسپیگت

نرده تمام شیشه ای اسپیگت یکی از زیباترین و در عین حال مستحکم ترین مدل های نرده شیشه است که با پایه های سوزنی شکل استیل با ارتفاع ۱۲ تا ۱۵ سانتیمتر که به صورت شیاردار می باشد جام های شیشه را مهار می کند. برای هر عدد جام شیشه دو پایه اسپیگت نیاز است. این مدل نرده شیشه داری سرعت نصب بالای بود و برای تمام راه پله ها و تراس ها قابل اجرا است. سادگی نصب نرده شیشه اسپیگت یکی دیگر از خصوصیات مثبت این مدل نرده شیشه ای است. طول و ارتفاع نرده شیشه ای در این سیستم محدویت کمتری داشته تا جایی که می توان نرده شیشه ای با جام های شیشه ای به طول ۳ تا ۴ متر نیز اجرا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *