19 نوامبر

حفاظ شیشه ای بالکن و نرده شیشه ای بالکن بیشتر از نوع نرده تمام شیشه ای مدل ترکیبی است که به وسیله پایه های نگهدارنده و با شیشه سکریت 10 تا 15 میلیمتر اجرا می شود. ارتفاع نرده شیشه ای بالکن حداقل 110 سانتیمتر است که باید حتما از شیشه سکریت و لمینیت شده اجرا شود.

balcony glass handrail railing

انواع نرده و حفاظ شیشه ای بالکن

حفاظ شیشه ای بالکن و تراس باید حداقل تا ارتفاع 110 سانتیمتر را پوشش دهد. جهت حفظ ایمنی در اجرای این مدل نرده شیشه حتما باید از شیشه های سکریت و لمینت شده استفاده شود. ضخامت شیشه های به کار رفته در نرده بالکن با توجه به سیستمی که شیشه به وسیله آن مهار می شود بین 10 تا 20 میلیمتر می باشد. رایج ترین مدل حفاظ شیشه ای بالکن که نرده شیشه ای مدل با پایه و یراق شیشه خور است که در ین مدل از المان های عمودی آلومینیومی یا استیل در مقاطع گرد و چهار گوش به عنوان ستون و پایه مهار کننده جام های شیشه ای استفاده می شود که این ستون ها به وسیله یراق مخصوص آلومینیومی یا استیل که با نام یراق شیشه خور یا بست شیشه گیر معروف است وظیفه نگهداری و مهار وزن جام های شیشه ی را دارند.

مدل دیگری که در حفاظ شیشه ای بالکن ها استفاده می شود به نام نرده شیشه ای فیکس پوینت شناخته می شود. این مدل نرده شیشه ای به وسیله سوراخ هایی که در قسمت پایینی شیشه ها تعبیه شده توسط یراق استیل ضد زنگ اسپایدری به نام فیکس چر به کناره بالکن یا تراس متصل می شود. در این مدل نرده شیشه ای هیچ گونه پایه عمودی دیده نمی شود و تنها خود جام های شیشه وظیفه گاردهای امنیتی را برعهده دارند . این مدل در واقع به صورت چهار یا شش عدد یراق دکمه ای شکل که شیشه را به سازه نما متصل می کنند دیده می شود.شیشه به کار رفته حتما باید سکریت و لمینت باشد. قیمت نرده شیشه ای فیکس پوینت نسبت به سایر مدل ها گرانتر بوده و زیبایی بیشتری نیز دارد.

قیمت نرده شیشه ای بالکن

مبنای قیمت حفاظ و نرده شیشه ای بالکن یا تراس واحد متر مربع می باشد. هر چه ضخامت شیشه به کار رفته در نرده بیشتر باشد و یا شیشه سکریت و لمینت شده باشد قیمت تمام شده حفاظ های شیشه ای نیز بیشتر می شود. با توجه به تنوع طرح و کیفیت شیشه ها قیمت های متفاوتی بین 1800000 ریال تا 6000000 ریال برای هر متر مربع حفاظ شیشه ای بالکن محاسبه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *